გეგმა
გაკვეთილის ავტორი
|
ხარშილაძე გალინა
|
გაკვეთილის თემა
|
Времена года
|
სწავლების საფეხური
|
ს2, 6 კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
7
|
დრო
|
45 წთ
|
გაკვეთილის მიზანი, მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები
|
1)მოსწავლე მოისმენს და ნასწავლ ლექსიკაზე დაყრდნობით
გაიგებს ტექსტის შინაარსს. 2)ნასწავლ თემატიკაზე დაყრდნობით წარადგენენ ინფორმაციას
კლასის წინაშე. პასუხობენ კითხვებს
|
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეს აქვს ლექსიკური და გრამატიკული მარაგი
|
გაკვეთილის მიმდინარეობა და საგაკვეთილო აქტივობები
|
1)მისალმება,ორგანზაცია,მასწავლებელი მოსწავლეებს
გააცნობს მიზანსა და მოსალოდნელ შედეგს (3წთ). 2)გაახსენებს ნასწავლ გრამატიკულ კონსტრუქციებსა
და უცხო სიტყვებს (5წთ).გამოვიყენებ საპრეზენტაციო ფაილს სადაც 3)მასწავლებელი მოასმენინებს
მოსწავლეებს ა.ვივალდის წელიწადის 4 დროს თან უყურებენ კადრებს და სთხოვს თანმიმდევრობით
გამოიცნონ და მოინიშნონ წელიწადის რომელი დროა აღწერილი. მოსმენისა დაყურების შემდეგ მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს თანმიმდევრობით
დაასახელონ წელიწადის დროები. სწორპასუხს წერენ დაფაზე ბავშვები. (10 წთ). 4)მოსწავლეები
ისმენენ ტექსტს და თან ტექსტში წერენ გამოტოვებულ სიტყვებს (5წთ) 5)მოსწავლეები მეორედ
ისმენენ ტექსტებს და მოსმენის შემდეგსაპრეზენტაციო ფაილის დახმარებით ასათაურებენ
(5წთ). 6)მოსწავლეები წყვილებში ადგენენ კითხვა-პასუხს და ეკითხებიან ერთმანეთს
(მეშვიდე ბავშვის მეწყვილე იქნება თვითონ მასწავლებელი) (12წთ). 7)საშინაო დავალება:
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს ასოციაციურ სქემებს ტექსტებისა და სქემების დახმარებით
ისაუბრებენ წელიწადის დროებზე.
|
მოსწავლეთა ორგანიზება
|
საერთო საკლასო, წყვილებში
|
რესურსი
|
აუდიო მასალა,დაფა,ცარცი, თაბახის ფურცლები.
|
შეფასება
განმსაზღვრელი ქულები
|
სრულად
|
დამაკმაყოფილებელი
|
გასაუმჯობესებელი
|
||
1)თანმიმდევრობით აღწერს წელიწადის დროსა და ამინდს
|
|||||
2)აზუსტებს შერჩეული წელიწადის დროის თვეებს
|
|||||
3) იყენებს სასწავლო კონსტრუქციებსა და ენობრივ ფორმებს.
|
|||||
No comments:
Post a Comment